IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Jag borde lära mig kasta saker...

Publicerad 2010-06-03 20:51:45 i Bilder,

Hittade dessa idag bland mina saker vilket visar hur dålig jag är på att slänga saker. Haha:D

Denna kommer aldrig hamna på min vägg. I don't like Vanessa Hudgens.

För två år sen kanske. Men inte mera.

Inte heller denna. Tycker fortfarande inte om Vanessa Hudgens och Zac Efron ser konstig ut på bilden.

Alldeles för sliskigt söt. Med allt det där rosa fluffet. Nej usch.

Den här skulle jag kunna lägga upp men den skulle förstöra min "snygg kar"-grej som jag håller på med i rummet.

Tror ni jag slängde en enda av dem? T.ex. de med Vanessa Hudgens? Nej, det tog emot jag kunde inte göra det. Jag har problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela