IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Daddy said you gotta show the world the thunder

Publicerad 2010-03-30 18:50:55 i Vardag,

Näst sista dagen i skolan idag för denna vecka sen blir det påsklov:) Och fick tillbaka min kemibok idag. Det var Emelie som hade den. Och hon som skrattade (tillsammans med Emilia) igår när jag sa att någon tagit den. Skrattar bäst som skrattar sist. Ibland i alla fall:D Läste någonstans en gång: skrattar sämst den som skrattar sist för han har inte fattat skämtet. Hahaha. Men nu ska ja nörda lite facebook och sen ska jag återgå till att läsa på religion och så ska jag försöka fixa läxorna också.
Ses!

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-03-31 21:55:26

men va perkele :( .. typ enda gangon man har tievie och tillgang ti skoå, å så komber e na csi.. som int ens e bra :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela