IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

G.I. Joe: Rise of the Cobra

Publicerad 2010-03-18 14:26:26 i Film,

Jag hatar vanligtvis actionfilmer. Vet inte varför. Men den här älskade jag. Kanske för att Channing Tatum var med?:D

När allt annat slår fel ... slår de till! De kallas G.I. Joe och är en topphemlig insatsstyrka bestående av världens bästa elitsoldater. Efter att ett högteknologiskt hemligt vapen blivit stulet av den mystiska och hänsynslösa Cobra-organisationen måste G.I. Joe-gruppen kämpa mot klockan för att hindra Cobra från att använda vapnet och förvandla vår planet till kaos. G.I. Joe: The Rise of Cobra är ett fantastiskt actionäventyr med storheter som Channing Tatum, Marlon Wayans, Sienna Miller och Dennis Quaid i rollistan.
(cdon.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela