IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hum Hallelujah

Publicerad 2010-03-12 17:52:37 i Vardag,

Fredag idag då! Inte så många planer. Sussi och Seppo ska komma hit och fira mig för jag fyller imorgon. Håller också på och laddar ner en film. Så det kommer väl snart något inlägg om den filmen. Igår kollade jag också film. My sisters keeper. Den var riktigt bra. Men tror jag sparar filmen tills imorgon. Ska försöka var lite social ikväll så. Och imorgon får jag säkert inte ladda ner något för Jens ska ha LAN så. Men nu ska jag sitta och kolla runt lite på Facebook.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela