IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hurry

Publicerad 2010-03-07 14:45:11 i Vardag,

Usch idag är det sändag vilket betyder att det är skola imorgon. Skulle helst stanna hemma lite till:) Enda bra med imorgon är att jag börjar med teckning på morgonen och att det är ny period så inga läxor ska göras tills imorgon. Men jag har ett matteprov som ska läsas på. Och det ska jag börja på med idag. Så jag inte blir underkänd igen. Så de är mina planer för idag. Läsa på prov. Och så ska jag försöka städa upp lite i mitt rum. Ser ungefär ut som någon skulle varit och letat igenom mitt rum för det ligger papper, böcker och kläder överallt. Enda delen av mitt rum som ser städat ut är sängen för det är enda delen som jag inte slängt papper på.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela