IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I wanna

Publicerad 2010-03-11 13:51:38 i Vardag,


Slutade klockan 1 idag så nu sitter jag där hemma. Jessica kom efter mig:) Har inte uppdaterat på ett tag för jag har läst på mitt kära matteprov som jag hade idag och så igår kollade jag på 90210 och Melrose place. Och det var fantastiskt. Hahaha. Har nu väntat på det en bra stund också så. Idag har jag av okänd anledning I wanna med The All American Rejects på hjärnan. Och har inte lyssnat på den på jättelänge. Idag har jag också lyssnat på en liten bit av Keanes nya singel. Och den var jättebra!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela