IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's time to make a start

Publicerad 2010-03-03 18:05:15 i Vardag,

Hej! Idag kom jag hem efter att ha varit på skäre sedan i lördags. Och mysigt och lugnt var det. När jag blir stor ska jag bo i en liten stuga ut i skogen. SOm skulle se ut ungefär som den där kojan de hade på Saltkråkan. Den som de "stora" barnen hade som Tjorven och Pelle hittade när det åskade. Där ska jag sitta för mig själv och skriva berättelser om troll eller något annat trevligt. Där har ni mina framtidsplaner. Ungefär. När jag blivit typ 60år:D Före det så ska jag arbeta. Förhoppningsvis. Men nu ska jag avlsuta detta inlägg. Orkar inte skriva som vanligt. Sitter på Facebook istället.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela