IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I've been running from something

Publicerad 2010-03-04 14:55:55 i Vardag,

Vem är slö? Det är jag. Har inte gjort någonting idag. Har bara suttit vid datorn och kollat på TV. Men går ju inte att gå ut heller för det är fortfarande lite av en snöstorm. Eller det blåser inte lika mycket som igår men tillräckligt för att jag ska vilja hålla mig inomhus. Igår var det nu riktigt ordentligt snöstorm. När jag skulle sova blev jag tvungen att lyssna på musik så jag skulle somna. Tycker inte om ljudet av blåst när jag har två stora granar utanför mitt fönster som kan trilla ner på huset. Gamla måste de vara också. För så länge jag kan minnas har de varit så där stora som de är. Usch. Om de skulle falla ner skulle de falla rätt på mitt rum. Inte trevligt.
Ses!

Enda bild jag har på någon av granarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela