IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sunday, beautiful sunday

Publicerad 2010-03-21 17:03:44 i Vardag,

eeeh söndag.. så roligt då. Notice the sarcasm. Sitter på datorn istället för att läsa på religion. Usch vad jag känner mig skyldig:D Men det är så tråkigt ämne det vi har om i religion just nu. Kyrkans födelse typ. I don't give a shit. Kan inte fatta att den här kursen är obligatorisk men inte den om världsreligionerna. Vem var så smart och hittade på det då? Skulle gissa på en kristen 60-årig gubbe. Jag blir så suur. Jag vill inte läsa på förhör. Och dessutom har jag matte som skulle behöva göras och en inlämningsuppgift också den i religion. BLÖÖH. Vill inte vill inte VILL INTE. Men ska försöka läsa igenom det sista i boken nu och sen ska jag börja på lite med inlämningsuppgiften. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela