IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

These are the things that I want to remember

Publicerad 2010-03-29 18:46:07 i Vardag,

Usch vad jag är dålig på att uppdatera. Men har haft absolut ingen lust till det. Påsklovet är väldigt välkomnat eftersom jag inte orkar med skolan. Usch jobbigt. Har dessutom tappat bort min kemibok eller så har någon tagit den. Välj vad ni tycker. Hoppas den dyker upp snart. Men usch nu ska jag försöka orka laga matteläxan. Nikke blev evil och gav 5v uppgifter i läxa. Kommer säkert inte fatta någon heller. JOY.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela