IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

They were just easy lies

Publicerad 2010-03-15 18:26:54 i Vardag,

Måndag igen idag. Var och simmade efter skolan idag efter lite om och men. För när jag steg på bussen idag så tog gångerna på busskortet slut och jag tänkte:fuck ska till stan idag och jag har inte pengar till att åka buss båda vägarna och simma. Skulle ha kommit till stan och tillbaka men inte kunnat simma. Men Jessica skulle till Korsnäs så hon kom via Petalax med pengar för att hon är så snäll:) Men nu ska jag nörda youtube tror jag. Men först ska jag skriva ett nytt inlägg:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela