IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Twenty years in the car

Publicerad 2010-03-17 19:16:16 i Vardag,


Onsdag idag så jag har kollat på nya avsnitt av 90210 och Melrose place. Säger bara: AWESOME. Skulle egentligen behöva räkna lite matte men orkar inte. Men tror faktist jag ska orka ta fram boken när jag uppdaterat. Om jag är duktig. Skulle verkligen inte orka. Absolutbeloppen och jag är inte så goda vänner. Nu som då kommer vi överrens men för det mesta är vi halvt osams.
Men nu ska det göras!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela