IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hoping life will start again

Publicerad 2010-05-20 16:50:43 i Vardag,

Hejsan! Dagen gick bra fast jag inte hade någon Anna eller Emelie. Men skoldagen gick lite slöare än vanligt. Slutade 1 kom hem och nördade dator. Sov en liten stund. Är trött nästan hela tiden nu när pollen är som värst. Hoppas att det börjar lugna ner sig snart. Annars har väl inte så mycket hänt idag. Vi fick vara ute på finskalektionen. Nicke berättade om pennfemonemet. Haha. Och det summerar väl hela dagen ungefär. Nu ska jag leta mig bort från datorn och ut. Där jag ska försöka mig på mina läxor och bokanalys.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela