IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I wish that I could be everyhing you are

Publicerad 2010-05-21 17:08:15 i Vardag,

Äntligen helg!:) Idag var en av de roligaste dagarna på länge har skrattat så himla mycket. Kanske det beror på att det är fredag som jag tyckte att allt var så kul? Eller så var jag helt enkelt på flumhumör. Men nu är jag jättetrött tror det har med pollen och göra för de här senaste dagarna så har jag varit trött hela tiden. Men ska nörda youtube nu och försöka att inte somna.
Ses!

Ett annat stort plus är att det bara är två veckor kvar i skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela