IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

look at your watch

Publicerad 2010-05-05 18:13:25 i Vardag,

Idag har jag varit duktig. I alla fall lite grann:) Har skrivit klart min moddeuppsats. Den sög men i alla fall den är klar. Har räknat massor med matteuppgifter och så har jag läst på finskaord. Har också bytt lakan i min säng och bytt ut mitt fönster mot myggnätet. Och ni som nu inte har sett mitt hus så kan jag föklara vad det betyder. Vårt hus är så gammalt så vi inte har vädringsluckor. Istället har vi små fönster med två glas. Det innersta glaset byter vi på sommaren till ett myggnät och så öpnnar man det yttra fönstret. Och varför jag har gjort detta när jag just har varit sjuk? Därför jag har så otroligt varmt hela tiden var jag än är.
Ses!
Och fall om någon vill veta något verkligt intressant så har jag bytt mitt citat igen där uppe under mitt namn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela