IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Love never wanted me

Publicerad 2010-05-19 20:37:28 i Vardag,

Har inte uppdaterat på ett tag nu för jag har helt enkelt inte orkat eftersom jag är så slö. Kan inte ens skylla på skolan eftersom jag är så dålig på att orkar göra läxor. Men idag har jag faktist gjort det jag kunde av matten, gjort lite av finskan men ska vänta tills mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig med en översättning. Imorgon, fredag och måndag blir det ensamt i skolan för mig för Emelie och Anna far iväg till Paris. Men överlever gör jag väl. Positivt i alla fall är att jag slutar klockan 1 imorgon:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela