IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Night Train

Publicerad 2010-05-11 16:34:37 i Musik,

JAAA! Igår släppte Keane ett nytt album som jag nu har laddat ner. Pure happiness for my soul. Men gud vad de har ändrat stil från första albumet Hopes and Fears. Bara för att jag känner för det tänker jag dela med mig av mina älsklingslåtar från alla deras album:)
Hopes and Fears

Bedshaped

This is the last time

Under The Iron Sea

Is it any wonder?

Crystal Ball

Perfect Symmetry

Love is the end

Again & Again

Night Train(nya)

My shadow

Stop for a minute

Har också många till favorit Keane-låtar. Hade svårt att välja ut dessa låtar:) Ville ha flera. Grattis om du lyssnar på alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela