IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

sjuker

Publicerad 2010-05-04 10:57:48 i Vardag,

Hejsan! Jag är sjuk om ni inte förstod det av rubriken och därför har ni inte sett mig i skolan igår och idag:) I söndags började min sjuklighet eller hur man nu skall uttrycka det. Vaknade klockan 5 någon gång av illamående. Spydde sedan klockan 6 på morgonen. Åkte hem från skäret relativt tidigt p.g.a. att jag inte tycker om att vara på skäret när jag är sjuk. Illamåendet gick över nån gång på kvällen och ersattes av hög feber. Sov från och till. Vaknade sedan klockan 3 på natten för att jag hade svårt att andas. Tog sjukt när jag andades och jag kunde inte lägga mig ner för då kändes det som om jag inte fick luft. Klockan 5 gick jag och väckte mamma för att andningen hade fortfarande inte blivit bättre, så vi åkte iväg till akuten. Doktorn sa att det inte var något allvarligt och jag fick recept på astmamedicin och så fick jag ett sjukintyg. Och idag börjar jag känna mig lite bättre men har fortfarande lite feber så tror inte det blir någon skola för mig ännu imorgon men man får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela