IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Stop for a minute

Publicerad 2010-05-11 15:50:23 i Vardag,

Idag är det tisdag. Som jag trodde var igår. Har konstaterat idag att man kan skriva om vad som helst hur som helst och sedan kalla det en dikt. Kanske man borde göra att skriva dikter till sitt jobb. Kan skriva om min frukostsmörgås. Det borde bli en bra dikt. Jag tror verkligen på den:D Eller så skulle jag kunna skriva om måsen som höll morgonkonsert utanför mitt fönster. Det skulle bli en arg dikt. Skulle berätta om hur jag tänkte att jag ville ta finska ordboken och kasta den rätt på den jävla fågeln.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela