IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The Hitcher

Publicerad 2010-05-23 10:06:26 i Film,

Var inte en av de läskigaste filmerna jag sett men ändå riktigt bra. Haha fick lite brainfreeze i den här filme och tänkte "gud vad den där flickan liknar på hon som spelar Brooke i OTH" Så kom jag ju på att jag laddade ner filmen för att Sophia Bush var med. Hahaha:D

Collegeparet Grace och Jim ger sig ut på bilvägen inför Spring Break. Längs vägen plockar de upp en liftare, John Ryder, men de ångrar sig snart då mannen börjar ge dem obehagskänslor. Värre blir det när folk börjar dö längs vägen, de finner sig förföljda av den mystiska liftaren och plötsligt inser de att de själva står som misstänkta för de hemska dåden.
(cdon.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela