IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

usch...

Publicerad 2010-05-26 16:14:48 i Vardag,

... jag vill inte läsa på finska ordprov. Blääh. Dessutom sket sig psykologiprovet idag. Han tog bara en av de frågor jag läst på och då en sån som jag inte läst som bäst. Och det sket ju sig när jag skulle skriva 2 svar och bara hade hum om den ena. Flummade ihop det andra svaret och har tur om jag får 1 poäng ens. skit,skit, skit.. Usch blev riktigt less på allting nu. Men det är bara att ta nya tag och tenta upp det på omtentamen. Men ändå fan fan fan.
Ses!

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2010-05-26 19:42:42

Mohahhaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela