IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

--------

Publicerad 2010-11-20 12:04:34 i Vardag,

ojoj.. ha inte uppdaterat min blogg på sådär 5 dagar. Hur kan världen har fortsatt snurra utan min närvaro? Big question. Har int haft tid, ork eller lust att uppdatera. I tisdags var ner till minior de sa vi inte skulle dit i alla fall. Lämnade att tala med Simone en bra stund. På onsdagen pluggade jag hela kvällen. I torsdags var jag ut och gick med Simone en bra stund. Och igår var jag på HARRY POTTER. Ska laga ett inlägg till om det. Igår så bestämde vi lite om julfesten, eller vem som skulle vara i kommiten. Så där är jag med nu. Sedan hade julkommiten möte i en halvtimme. Vi kom inte fram til någonting. Eller vi kom fram till att vi skulle komma fram till något tills måndag. Hahaha :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela