IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I struggle to find any truth in your lies

Publicerad 2010-11-01 19:54:12 i Vardag,

Pjjuh läser visst på finsaord fastän jag sitter här och uppdaterar min blogg. Multi-tasking you know. Okej ingen multi-tasking alls orkar bara inte tränga in en jävla massa ord. Har ju idag skrivit matteprov(gick käpprätt åt varma ställen), varit i bilskolan(halvsovandes), varit till "handlin" å köpt 10 coca-cola, 10 chipspåsar och 10 kismet(medan hon i kassan skratta lite åt mig) och också producerat en finskainlämningsuppgift(satt och svor i mitt huvud.) Så nu ska jag börja leta mig till sängen med min dator och finskaord... och kanske något kallt att dricka? En coca-cola sku sitt ganska bra nu.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela