IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

NAAAAJS (i brist på bloggrubriker:D)

Publicerad 2010-11-15 12:41:55 i Vardag,

E ji som om folk sko lägg märke ti bloggin menn tå ja kommenterar patricias. Now I know what to do.
Har psykologi men är klar med vad vi ska göra så nu gör jag ingenting istället. Men jag ser ju aktiv ut när jag skriver så Simon kanske inte märker något :D Skrev om finska idag och det gick som det gick. Kan lika bra vara 4 som 6. Får jag 4 får det fan vara 4 i den där jävla kursen. Idag står bilskola och biologiuppgift på schemat. Tidig kväll ska jag försöka med ikväll också. Är så jävla trött från att jag aldrig lyckades somna igår. Jävla hosta.
Ses!

Håller på med intelligenstest. Känns som om jag skulle ha samma IQ som det där trollet.

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2010-11-15 17:39:58

hahahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela