IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And the touch of your lips it's a shock not a kiss, it's electric twist.

Publicerad 2010-10-21 19:29:26 i Vardag,

Påbörjade dagen klockan 7. Kände mig halvdöd somnade först runt halv 2 igår. Anledningen till att jag steg upp så tidigt var för att jag skulle till HVC och göra sockerbelastningstest. Det hela går ut på att man: tar blodprov, dricker äcklig dryck som smakar som avdomnad coca-cola, väntar en timme tar ett nytt blodprov, väntar ännu en timme tar ett till blodprov och så är man klar. Var inte så jobbigt att vänta de där två timmarna heller, hade med mig biologi så satt och läste lite på det, lyssnade på musik, och läste en bok som jag hade med. Så det är enda jag gjort idag. Nu ska jag göra något annat:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela