IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Find out games you don't wanna play

Publicerad 2010-10-03 12:53:03 i Vardag,


JÄVLA FINSKA... Allvarligt har typ 4 sidor som jag ska ha översatt tills imorgon och så ska jag göra ett sammandrag. Jag har på en timme typ översatt en halv sida.(hadd en halv översatt från förr också så nu har jag 1 sida översatt) EN HALV SIDA.  I want my mom. NOW. Men hon veta int när hon skulle komma hem. Och Jessica bakar någonting med Jens hemma hos sig. Och pappa har inte tillräckligt med tålamod för att hjälpa mig. FUCK. ja vill ha b-finska NUUU. Men nej tydligen är våran skola så dum att den inte kan erbjuda det. FUCK YOU SCHOOL. oh happy happy days. Nu tar jag en paus tills Jessica eller mamma kommer och räddar mig. Eller i alla fall en halvtimmes paus.
Ses!

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-10-03 18:12:51

Sv; JAA! alltså sama sak jenn! ja som sko läs på prov idag.. men näää!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela