IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Istället för att göra någonting viktigt

Publicerad 2010-10-16 15:24:36 i Funderingar,

Tänker jag göra 7 sanningar som allt folk höll på med för ett tag sen:)

1. Jag går in i saker, hela tiden. Finns det en dörr,stol, bord eller pall i närheten kan du satsa pengar på att jag kommer gå in i nån av dem.

2. Jag tänker inte före jag talar. Vilket sätter mig i skiten nu som då.

3. Jag har hetsigt humör så när jag blir arg då blir jag arg med besked

4. Jag försöker ofta vara "kärringen mot strömmen" eftersom jag trivs så bra med att vara annorlunda och hatar folk som bara gör sånt som alla andra gör.

5. Jag berättar allt åt alla och har inte så många hemligheter, detta har att göra med att jag inte tänker när jag talar.

6. Jag är väldigt oteknisk. T.ex. så förtod jag mig på usb-portar och usb-stickor först för kanske 3-4 år sedan. Min lösning på tekniska problem är att försöka övertala mina saker att funka:D

7. Jag är en nörd. En fantasy-nörd, en harry potter-nörd, en narnia-nörd, en tv-serie nörd och en film nörd. Tror ni fattar jag är en nörd:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela