IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's about time to fly away

Publicerad 2010-10-02 10:58:59 i Vardag,

Lördag,och jag borde fixa nå finska. Översätta och skriva lite ord. Men jag orkar inte alls just nu. Känner mig riktigt trög. Skulle bara vilja sitta och spela spel hela dagen. Vet inte vad det är men varje gång jag skriver om hur lat jag är på bloggen så får jag motivation att göra saker. Så nu ska jag leta mig iväg och göra någonting, och ikväll ska jag leta mig till Korsnäs och fira Emelie, för hon fyller 28 oktober:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela