IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

jävla idolhelvete

Publicerad 2010-10-01 15:22:21 i Musik,

Nej nu får ni ge upp med allt jävla idol överallt. När man är i skolan om dagarna sitter alla på rasterna och talar om idol. Vet du vem som for ut igår? Vem tycker du bäst om? GAAAH. I DO NOT CARE. Hitta ett annat samtalsämne. Sen när man kommer hem så tänker man: inget mer idolsnack idag: yeees:) (ingen i min familj kollar på idol så) loggar in på facebook. Så år det 5 personer som ha skrivit om det. Går till blogg.se och så på förstasidan står det om något i idol. AAAH TAKE ME FROM THIS HELL.

Sammanfattning: sluta tala om idol. Nytt samtalsämne, tack! Nästa vecka kan vi tala om Harry Potter istället. Yes, thank you:)

bild jag hittade på datorn. Orkade inte med google just nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela