IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

She lost her sense of light

Publicerad 2010-10-15 19:48:57 i Vardag,

Åh kära, kära fredag. Har väntat sedan i måndags. Typ:) Idag var jag en vända till stan med mamma för att skaffa passfoton och så shoppade vi lite på samma gång. Fick 4 nya tröjor, ett bälte och en tidning. Och hör och häpna 3/4 av tröjorna var långärmade:) Måste ju klä sig varmt i vinter när det kommer bli kallaste vintern på 1000 år.
Ses!
P.S om jag orkar imorgon lagar jag upp bilder på vad jag köpte. Ett stort OM det men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela