IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The big screens, the plastic-made dreams, say you don't want it

Publicerad 2010-10-31 18:18:22 i Vardag,

Söndag.. Borde läsa på matteprov men jag gav upp för flera timmar sedan med övningsproven. Ska läsa teori sen och kolla vad som finns i den heliga boken också känd som Maols. Däremot har jag fixat ganska mycket på finska som ska in imorgon och fixat lite på biologi som ska in på onsdag. Borde också läsa lite finskaord tills tisdag, och träna lite på vad jag ska säga på muntliga provet. Joy. Ska därför leta mig härifrån.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela