IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'll find strength in pain

Publicerad 2010-09-27 19:27:53 i Funderingar,

Duktig idag tycker jag. Först en fullspäckad skoldag, sen bilskola i 2 timmar och sen har jag lyckats plänga in ett 45-minuters träningspass. Fick ut finskaproven idag och det gick som förväntat. underkänt. Det var många i klassen som hade det och då tycker jag att man som lärare kanske ska börja fundera på sina undervisningsmetoder men neej då står han och säger att vi inte ha rätt attityd och inte har läst tillräckligt. Då blir jag arg när någon står och säger vad jag har gjort och inte gjort. GAAH. Fick kontrollera min ilska så jag inte skulle börja där på finskatimmen stå och skälla ut min finskalärare. Räkna lugnt och sansat till 10 som min mamma lärt mig och lät det passera. Men imorgon då går jag med Emelie till studiehandledaren och frågar om vi kan laga en B-finskagrupp för våran klass också. Annars överlever jag inte.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela