IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm a thief and I'll take you

Publicerad 2010-09-26 19:07:50 i Vardag,

Söndag idag. Och första söndagen på länge som jag inte har någonting att göra till skolan imorgon. Skönt! Skulle egentligen ha behövt planera pyssel tills minior på tisdag, men vet inte om jag lämnar det tills imorgon. Tror nästan det. Men vete fan hur jag ska hinna för jag har bilskola imorgon också så. Nää nu ska jag rycka upp mig och få det gjort. Hmm, höstpyssel för barn över 7 år..
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela