IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Infect me with your love and fill me with your poison

Publicerad 2010-09-08 14:46:59 i Vardag,

Tycker jag har varit ganska duktig hit tills idag. Har varit i skolan i 3 timmar. Efter det så har jag: varit med mamma till butiken, läst på finskaord och räkna alla matteuppgifter som jag kunde. Och det som ännu ska göras är filosofiläxan och att börja på med frågorna till provet i filosofi. Så det är min kväll det. Eller dag. Ikväll tänker jag chilla så. När blir det kväll egentligen? Bestämmer jag nu att det är klockan 7:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela