IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's a heartless drug I'm addicted to

Publicerad 2010-09-02 12:58:39 i Vardag,

Har inte uppdaterat på typ 2 dagar nu för våra lärare kände plötsligt för att slänga 99999999-tals läxor på oss. Det är trevligt. Är fortfarande inte klar med allt. Idag blir det engelska som ska fixas men det är ganska lugnt, men sen är det också en till finskauppgift som ska fixas. Good times, good times. Men ska försöka börja masa mig iväg och göra något av alla läxor.
Ses!

hjärtat satte jag bara hit p.g.a. rubriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela