IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Life's for livin' so don't you give in, don't you tear it apart

Publicerad 2010-09-18 13:50:43 i Vardag,

Lördag idag igen. Jag trodde dock att det var söndag när jag vaknade och tänkte: neeej ja måst läs på matteprov. Kom på att det var lördag såg att klockan var halv 10 och somnade om. Steg upp klockan 12 med en aning huvudvärk. Kan inte sova till klockan 12 eller längre på dagarna någonting i mitt huvud säger ifrån och så får jag huvudvärk. Idag ska jag vara hjälpledare vid socken från 7 till 12 så det är vad som gäller idag. Sitter just nu och funderar om jag ska ladda ner sony vegas eller inte. Lutar mot att jag ska.
Ses!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-09-22 12:43:16

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-09-22 12:45:16

Lagar för födelsedagspengan jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela