IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hush if you know what's good for you

Publicerad 2011-04-08 19:31:09 i Vardag,

Var ledig idag så jag passade på att vara till skolan. Var till bilskolan och skrev under att jag var klar med bilskolan. Sen så gick jag runt på en stan en stund. Tog ut pengar till resan. För den dagen vi är i St. Malo. Men spenderade ca 20 € av det i stan. Köpte ett par solglasögon, hårband, 2x nagellack och en ansiktsmask. Hade tänkt sätta upp ett par bilder på det jag köpt men jag orkar inte. Dessutom kan jag inte göra det på min egen dator för mitt antivirusprogram har slutat fungera så jag tänker inte vara på internet med min dator.
Ses!

Köpte sådana solglasögon. Fast icke svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela