IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I had a heart then

Publicerad 2011-04-07 13:59:05 i Vardag,

Slutade 12 idag. JEE. Körde till skolan idag. Hade Stina och Marlene med mig. Mötte på polisen i Malax, blev omkörd av Nikke på Strandvägen, blev sur och körde ikapp honom, höll på köra in i en bil på parkeringen vid gymnasiet när den svängde rätt framför mig. Hahha sen när jag skulle hem så hade jag Emelie, Marlene och Stina med mig och då höll jag inte på att få bilen startad. Gick inte att vrida om nyckeln. Ringde åt pappa, haha jag var nästan panikslagen. Pappa sa lugnt att jag skulle pröva vrida lite på ratten och sen försöka igen. Hade glömt bort att det finns en sak som rattlås. Hahah lite pinsamt. Stod skitlänge på gymnasieparkeringen. Måste ha sett dumt ut.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela