IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Inför Jersey

Publicerad 2011-04-11 19:22:10 i Funderingar,

Sitter just nu och planerar vad jag ska ladda ner inför Jersey. Börjar luta mot Skins-hållet igen. HAhah ladda ner det när vi åkte till Leppävirta också så kanske man ska ta något nytt den här gången. AAAAHHH. Kom gärna med förslag. Annars blir det väl Skins. Ska också göra en spellista på telefon med namnet Jersey. HAhaha jag har redan bestämt vad min låt för Jersey ska vara Ride med Cary Brothers. Men nu tillbaka till mina funderingar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela