IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

My words just break and melt

Publicerad 2011-04-05 08:45:43 i Vardag,

Sitter där hemma för jag har sovmorgon :) JEEIJ. Idag i skolan står finska muntligt prov på schemat. Tar det ganska chill. Tills det faktist blir min tur för då blir jag nervös. As usual. Efter skolan blir det minior från 17.30-19.00 och sen blir det arbete 19.00-20.30. Som ni märker så har jag arbetsvecka denna vecka så jag skulle inte vara förvånad om bloggen dör ut senare i veckan
Ses!
Snow Patrol - Make this go on forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela