IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Once you know that, there's no going back

Publicerad 2011-04-21 15:08:52 i Vardag,

Har ändrat min blogg igen. Som ni ser blev det mörkt, fast min ursprungstanke var att göra den ljus och vårfin. Men jag tappade det längs vägen. Längre fram mot sommaren blir den förmodligen ljusare. Då blir det säkert någon sommarbild till header eller kanske någon bild från Jersey. På tal om det så tror jag inte jag sätter upp några bilder här från resan men kanske på Facebook. Men det är ett stort kanske. Förresten om det är någon som har bilder från Creepy Valley och blowcarting skulle ni kunna skicka dem åt mig? :) Inte bilder på mig utan bilder överlag. Och Emelie du ska skicka bilden på världens gulligaste unge åt mig! :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela