IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sista inlägget före Jersey

Publicerad 2011-04-14 04:16:28 i Vardag,

Nanananana snart åker vi! Klockan är just nu 05:13 och ingen är inne på Facebook. Suprise, suprise. Steg upp 5 minuter före fem vilket var alldeles för tidigt :D Så nu ska jag sitta här till typ halv då Marlenes mamma kommer efter mig. Jag tror min mor gör en smörgås åt mig :D Skulle inte förvåna mig alls. Men nu ska jag sitta här och vara nervös över resan en stund och vara nervös över allt jag kan ha tänkats glömma :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela