IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The dark is too hard to beat

Publicerad 2011-04-30 16:06:21 i Vardag,

Har varit dålig och uppdatera igen nu.. Vet inte varför har bara som inte orkat med bloggen just nu. Igår var jag ute med Marlene och Sara till Fontana för Sara fyllde år. Rolig kväll blev det nu och vi for hem ca halv 3 tiden tror jag. Jag var designated driver. Steg först upp klockan 2 idag.. så känns konstigt att klockan redan är 5. Men nu ska jag gå och börja fundera på vad jag ska äta och kanske börja klä på mig :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela