IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The killing moon, will come to soon

Publicerad 2011-04-25 19:28:36 i Vardag,

Har spenderat halva lördagen, söndagen och idag på skäre. Därför har min blogg varit död. På skäre var det lugnt som vanligt. Just nu har jag värmeslag, vi har ca 27 grader inomhus just nu... och det är alldeles för varmt för min smak när det är inomhus. Skulle vilja sätta i myggnätet i mitt fönster och vädra men fick inte för pappa :( Han trodde det skulle bli kallt ännu så. Men nu blir det film och sängen för att vila upp inför skolan imorgon. Eller ska försöka leta mig i duschen först.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela