IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Bones sinking like stones

Publicerad 2011-08-17 20:47:57 i Vardag,

Avslutar kvällen som jag avslutade den igår med Pretty Little Liars. Idag har jag tillverkat en finska uppsats, läst ett kapitel i psykologi, gjort ett par biologi uppgifter och försökt räkna matte. Matte gick. Jag räknade det idag på håltimmen och jag svor som fan själv. Studenten kommer inte gå bra. Jag måste ha hjälp. Måste fråga Nikke eller någon annan smart imorgon. Vi har ocskå haft vårt första ABI-kommite möte idag. Nu Pretty Little Liars :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela