IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

children shouldn't play with dead things

Publicerad 2011-08-22 16:03:06 i Vardag,

Måndag idag då och jag har påbörjat vecka 2 av detta skolår. Vet inte hur jag ska orka ta mig ur sängen och göra några läxor och läsa på studenten idag. Usch. Börjar bli ganska nervös över studentskrivningarna nu. Fast vetja man klarar det. Har dock lite dåligt samvete över att jag inte läste alls på studentskrivningarna över helgen. Men dagens planer är då: göra färdigt diktanalys så jag slipper den, engelskaläxa, biologi studentläsning, matte studentläsning. Positivt är att jag har sovmorgon imorgon! :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela