IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm coming up on infra red

Publicerad 2011-08-11 14:31:34 i Vardag,

Torsdag idag då och jag är så jäkla trött. Steg upp tidigt igår när vi skulle till Ikea och idag steg jag upp tidigt för jag skjutsade Jens till HVC och jag hade frissatid halv 9.  Var vid frissan till typ halv 11 och sen när jag kom hem så sov jag till halv 1. Idag skulle jag borda packa upp sakerna från IKEA, städa rummet och städa upp i skåpen. Ska lägga upp vad jag köpte från Ikea sedan. Jag spenderade väl kanske 50 euro där. Köpte inte så riktigt mycket sedan från Ideapark. Hittade dock inte det jag letade efter, skulle måsta hitta en klänning till min ABI-maskeraddräkt. Och på tal om ABI så måste jag ju läsa på studenten också. FUCK. Och ja som ni märker så har jag döpt om bloggen från "skärilive" till "fuck it" bara för jag kollade skins generation 1 igen. Gotta love Chris!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela