IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

ja e så dukti

Publicerad 2011-08-31 19:45:16 i Vardag,

Nu måste jag få skryta lite med vad jag har gjort idag. Idag på morgonen så laga jag två texter av finska läsförståelsen och läst och strecka under i psykologiboken ett par sidor inför förhöret på fredag. Ikväll har jag: gjort engelskaläxan, läst färdigt och streckat under i psykologiboken för förhöret, läst en timme på biologi och en halvtimme på matte. Ibland är jag så duktig. Belönar mig själv nu med vindruvor från igår och ett par Fringe-avsnitt. Som jag fortfarande inte kommit underfund med om jag tycker om det eller inte.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela