IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

My sweet prince you are the one

Publicerad 2011-08-13 13:00:13 i Vardag,

Ligger just nu i sängen och ska väl snart börja leta mig mot duschen. Ikväll blir det krogen med i alla fall Marlene. Sen vet jag inte vem annan som ska komma. Eller Ellinor skulle väl komma. Igår hade jag och Marlene film-nostalagikväll. Vi kollade Sunes sommar och Eva&Adam. Vi skulle kolla Bert också men vi orkade inte. Nåt mycket annat har jag väl inte att berätta. Kan inte fatta att skolan börjar på måndag och då är vi ABI. WTF börja ju just gymnasiet. På tal om det ska jag försöka slita mig från datorn så jag kan läsa på biologi och matte.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela