IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

No led in our zeppelin

Publicerad 2011-08-23 19:41:47 i Vardag,

Ni kan ju gissa er till vad jag gjort idag. Precis suttit och läst biologi och räknat matte. Dagarna börjar blir ganska monotona när man gör samma sak hela tiden. Därför skull det faktist vara roligt att fara ut på krog imorgon som bl.a. Marlene och Jenny har funderat på att göra. Fast hur fan man ska orka vara i skolan då sedan på torsdag är ju en annan fråga. Men det är ju sista Holiday Love så man skulle ju nog kunna leta sig dit då. Vi får se vi får se hur det blir.
Ses!

Som ni vet så är jag inget fan av mainstream musik som jag kallar det så det här är ungefär enda låten jag tycker är bra som de spelar på krogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela